donderdag 29 april 2010

Dag 19 Banos van Montemayor - Calzada de Béjar





Hola,
Vandaag een rustig tochtje, klimmen, dalen en weer klimmen. Ik loop weer over prachtige weggetjes en in de buurt van de Japanner wat best wel gezellig is. In het eerste dorp strijken we neer voor de koffie en dat doen meer tochtgenoten, routes worden bekeken en de verschillende boekjes geven ook een verschillende uitleg. Gelukkig hebben we duidelijke wegwijzers waardoor het moeilijk wordt om verkeerd te lopen. Om 13.00 uur hou ik het voor gezien als ik de herberg in Calzada de Béjar tegen kom.


Je kunt er eten en ik werd meteen uitgenodigd voor de lunch over een uurtje, dus spullen uitgepakt, douchen, kleding wassen en ik lag nog niet op bed om nog even bij te komen toen ik hoorde "hé Dirk" en daar stond Fred die samen loopt met Bart, Jacq die ook met hen meeliep loopt vooruit hij maakt langere tochten en de laatste tochtgenoot Krijnie ben ik al eerder tegen gekomen in Caceres, zij ging het restant met de bus, zij zou toch maar tot Salamanca gaan. Leuk om onderweg even een paar bekenden tegen te komen en Nederlands te kunnen praten, na al het Duits, Engels, Frans en Spaans. Lekker gegeten met de Hollanders, zij lusten ook wel een biertje en we besluiten morgen samen te lopen.





1 opmerking:

  1. Nou Dirk Dat is vreemd. Volgens mij ben je van Banos de Montemayo gelopen naar Calzada de Bejar. en de volgende dag pas naar Fuente Roble. Want ik Heb jou of je dubbelganger ontmoet in Calzado de Bejar. Je dubbelganger zag er exact uit als jij en hij gaf me ook nog de naam van je blogspot.
    Kijk ik wil natuurlijk niet in een gelukkig huwelijk stoken, maar als jij er een dagje tussen uit wil, ja dan moet je dat toch beter organiseren. Want nu kom je een dag tekort.
    De yogurtman Fer

    BeantwoordenVerwijderen